Tuesday, July 12, 2011

Header Terkejam-Zalim Malaysia


Sebelum ni, header aku digelar Header Terlucah-Sopan Malaysia. Mungkin ada yang tak tahu atau tak perasan header lama tu seluar Ayeem Ayam boleh diselak bagi menampakkan sebatang pisang dan 2 biji pear nya. Haha. Aku pasti ramai yang akan merindui header ni. Kalau rindu, korang pergi kat Koleksi Header ni je okay.


Sekarang, header ni digelar Header Terkejam-Zalim Malaysia. Kejam tak aku paksa ayam-ayam aku terbangkan aku? Muahaha. Seperti yang korang nampak, dulu header aku ada 4 ekor ayam. Then header sebelum ni tinggal Ngungu (ungu) je. Then, sekarang semua dah kembali. Siap ada Pucci lagi! Hehe.

Mungkin header ni kurang menarik interaktivitinya, tapi lebih colorful dan ceria. Apa pendapat korang? Cuba tengok evolusi Ayeem Ayam dari zaman dulu sampai sekarang, suka yang mana?

P/S: Pada yang masih blur, aku tukar header ni sebab aku dah tak nak ada imej lucah pada blog Ayeem Ayam. Baca pengumuman aku ni.



Comments
76 Comments

76 Kokokan Suci:

Lin said...

hahaha. comel la ayeem.

erk. maksud aku header tu.

ezza haniza said...

macam otomen lahhhhh!

Alya EsprĂ©zzo™ said...

wahahahahahaha..comel!! terbang tinggi tinggi..eyhh salah blog plakk! #okbai

The Sharkox said...

sebenarnya masih lucah pasal ayam2 tu semua bogel....

ayam china kah SPA dan urutan b2b kah? hahahaha

Yuyu Zulaikha said...

ayeemmm ^^ nak header baru ^^

Mohd Amin Aizuddin said...

cantik gak.tpi nmpk pelik la dngn muka ayeem.garang je nmpk.hahaha.saya orng pertama komen

Namee Roslan said...

cantik! saya suka! :)

Unknown said...

Ohmannnn.. really darn creative!

fadz said...

pehh ayam pun terbang. tahniah

Meen Ramsa said...

ayeem bwk anak2 terbang eh??? hehe..:)

Syazwan Che Deraman said...

hahahha..
bagus bro.
kreatif header kau!

haiqal said...

wow,header baru tu.Buat sendiri kan>?

Aujinz said...

Alhamdulillah..
bersih dah imej dak Ayeem nie.. koh koh koh

nadhirah. said...

tak kejam mana pun ayeem,
5 ekor terbangkan satu, okay la tu :)

[sutera kasih] said...

tak kejam tp mesra hehe btw, nice new header :)

SweetyMui2 said...

smart!
hikhik..

budaksetan said...

woi, kat header tu takde org boleh bogel ke?grrr

husnaradzi said...

pheww bebenci aku tgk header terkejang hang =..=

nuyuEna said...

main2 ngan mate ayeem..juling lah!..haha..btw,lawa.

Ujang9897 said...

dah tak dpt tgk pisang..hee

baik ayam2 ek terbang kan kau

| CIKZEK | said...

nak header jugak zaimmmmm. huhuhu nak header trbang2 gak T_T

shida said...

nice!!!
suke!!
jmput singgah blog shida...denga Lisa Surihani korang nyanyi sat..ok x sore die?
http://luvabenbaby.blogspot.com/2011/07/lisa-surihani-buat-album.html

Melin said...

Buatkan header untuk I boleh? Ngehngehngeh :D

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

yem..blog aku xdak header..haha..

bak r header lama..

Azwa Mohamad said...

comel gilak!!! aku pon nak ayam terbangkan jugak..... muahahahah

Unknown said...

paksa ayam terbang..har har har..

EmanTheHalia said...

best bro untung laaaaa =)

Taufan Bin Ribut said...

aim,bukan muke ko muke lucah ke?hahaha..


Entri terkini : Patut lah kau femes ek?Pakai taktik kotor rupenye..
Entri sebelum :Bro,gua pon pakai p1 wimax gak lah!
Watch my video songs ^_^

Bukan si buaya said...

imej bersih! hahaha

Anis said...

syukur alhamdulillah. yelah, lgpun nak masuk bulan puasa dah kan. moh gi terawih sama2. haha cun la header ni! mcm kat tadika :D

nooren shukor said...

akan merindui ayeem yang dulu.sob sob

tapi takpe,header yang baru ni nice juga. comel!

annur kardashian said...

seronoknya tgk header ayeem. comel lah burung2 kat atas tu. ala ala angrybird gitewww. image BERSIH skrg. muahahaha :)

hamzah ian said...

dah berapa kali ko ckp nak berenti melucah..

kalau nak wat baik takyah ckp.. org sendiri paham. kang nnt tetibe ko melucah orang kata apa dow?

Ayeem Jemain said...

dulu aku cakap nak berhenti lucah, aku mmg dah berhenti lucah dah ayeem ayam. nakal je. skang ni nk berhenti lucah totally, kat pak rodi pun and semua blog lain.

laskar pelangi said...

baik punyaaa=D

Atia_gadismelayu said...

mmg suci.. comel sgt ayam2 tue.. huhuhuhu..^_^

Shafiq Izwan said...

pergh. kalau boleh buat tutorial header ni kan best.

anonymous said...

haha. kiut je.

cik kia said...

header dulu lagi interaktif di abad ini.haha

Eiza Kamarul said...

suka header baru ni. cool! ^_^

Nur Dalin said...

oh!! My hero...

"you can be my hero baby you can kiss away the pain (Ohhhhhhhhhhhh yeah) u will stand by me... " Ubah lirik japs.. >.<

SyamsinaHadini said...

dah terer skg eh dh jd superhero :) boleh terbang!

red gitarputeh said...

Pandai doh, kaau buat header kasi gempak XD

Fairuz Zainal said...

nak ikut hamzah terbang lah ni? ke lembu aku? HAHAHAHA

misz fatyen said...

cantik header tu...

cik fatyen nak jgak macam tu boleh???

jemputla singgah ke blog cik fatyen..

http://mashimaro91.blogspot.com/

lady-D said...

sblm baca entry ko ni aku main2 kat header, kot2la ko ade trick cam header dlu..hahaha..bagus2..mcm ni baru bersih

Ren said...

Cayalah ayemmmm leh ada kuasa terbang2 plak dah! Suka suka..ayam makin montel dan suci. Ayam2 dulu kuruih je macam tak bagi makan.

#tapi kompius..betolke dah takde entry lucah pasni??????? (nganga)

y i e n said...

wahhH~ chomel2 sume ayam ni ... nak bela bole? keh keh :P

WoRDLesS WeDNeSDaY #7

miz rara v(",) said...

tiut sgt!! hehee... lg2 c0z ade pucci!! wewiiitt!!!

Unknown said...

better hehehe

inspire bunny said...

*confusing mode
yang terbang tu ayam ke burung? :s

Ryrin Natasha said...

ko ni macam2 la ayeem..semalam aku baru tgk entri kau yg pasal Header Terlucah-Sopan Malaysia. baru aku tahu ko nyer header tu bley tanggalkan baju.. haha..

ttibe hari ni tukar header baru..perghh..siap suh ayam ko terbangkan ko..sengal la ko..


:p

liyana idres said...

waaaah! ayeem nak berubah dah laah :D

deeya said...

inesen nyer ayeem .. aku rase cam nak buat laki dah . muahahaha !

Cik Nursya said...

betol ke dh berubah ni? ke kejap jer nih.. haha

Cik Bambam said...

hahhahha...comel lar header baru nieee!!! :D

DaYaH JeLitA said...

alaa tak leh main londeh londeh seluar dah..sobss. xD

Achik Syida said...

comeilah :]

Master Tora said...

ahhh dasyat la header hag tuhh ....ajar la ku sikit hahaha

~syue syada~ said...

ayeem.. nak header jugak... ^^

HaiFa said...

haiiii!!!

yang baru neh cantik,colourfull tp...npe muke xsenyum :D

merahitujambu said...

suka header sekarang nampak matang..=p

Unknown said...

nak header comel satu!!!

ainaa said...

comel2 je header. penuh kesengalan. haha

tubelawak said...

buat header lucah kat aku satu

Yasmine Jay said...

ayeem dah ada girlfriend sbb tu taknak lucah dah ;P

syafeika edora said...

cumil je ayam TERBANG.. ahaha

FH said...

baguih baguih..
posa jgn lupa ganti :P

Unknown said...

pergh...da boley trbg2 da...hebat...haha

Nurazira Abd Ghani said...

ayeeemmm!!
header blog comel menggila! ngeee

Lilynn said...

abang ayam! comel header ni lagii

CouLeur de Chiqu3 said...

nice ayeem !! jom g ADOBE seminar...jom singkap ape yg ader

:: cikNuurul :: said...

ayeem,.td try trik2 jgk bju ko tu tp xtrcbut la plak,..oww,dh xmain gitu lagi ek,.hehe,..oke2,kami trime seadenye,.hehe,.

mushroom said...

muka ayeem garang woo hahaha

yaya_flanella said...

serius baru tahu header lama boleh selak2 baju. hee. yg sekarang ni comel. tulisan dia bila drag macam jely. haha

Umie Nadhirah said...

ayeem tak takut warna