Sunday, September 26, 2010

Jom Bunuh!



Keputusan kes ni keluar Sabtu depan rasanya, sama-sama lah kita nantikan. Kalau tak dihukum bunuh mereka ni walaupun dah terbukti salah, memang ada lah yang tak kena tu. Kepada yang nak menyuarakan pendapat yang sama dengan Ayeem, boleh lah letakkan benda alah ni kat blog korang. Kalau nak lah. (muka serious)  :  |



Comments
54 Comments

54 Kokokan Suci:

adrinaqamarina said...

jom!

adrinaqamarina said...

jom!

Annyss said...

wuuu muke serius?
tatotnyeeeeeeeee T_________T

Ayeem Jemain said...

@adrina haha, takmau lah. bg polis je yg bunuh. hehe.

@ tau pon tatot. awak tu *hello kitty* budak lagi. jgn main api.

Hashira Yusoff said...

takut la teng0k ayeem sies..

slalunya kn muka selengge.,hak3.

Ayeem Jemain said...

@shira ade jugak yang kena bunuh ni kang. -.- haha

Hashira Yusoff said...

hahh!! tg0k tu..bukti2.

kalo shira kne bunuh ayeem la pmbunhnya. suspek utama..

aiy0ok..!!

Ayeem Jemain said...

@shira haha jgn la, kang shira betul2 kene bunuh ngn sape2 tah, tak pasal2 ayeem yg kena. -.-

wannurfazrini said...

okey, puas hati dah dpt bunuh dia. Takziah buat keluarga mangsa

kAziShA said...

wahh ! nice la :)

Liyana Lunia. said...

ajar dulu buat flash baru letak *muka lagi serius

Ayeem Jemain said...

@wannur haha, tak bunuh lagi tu, dia berubah rupa je. haha.

@kazisha hehe thanks! ;D

@liyana haha nnt2 la ajar. tanak tarok takpe, tak pakse. haha. :D

JuanYuan said...

siyes aku geram..
lau btol2 boley bunuh mmg aku bunuh..
dasar paria kepundek..

Nadd said...

aku sokong! ;)

Ayeem Jemain said...

@juan sape tak geram? 4 sekali gus. dibakar tu yg tak tahan. haha ko sebut paria tu, racism la doh.

@nadd hee timr kasyeh.. ;D

Admin akubudakseni said...

akubudakseni mintak izin publish ye Yeem

Ayeem Jemain said...

@budakseni no hal bro, mmg tok sharing. ;)

Seraffin said...

uiks...*terkesima

Ayeem Jemain said...

@seraffin takleh dibiarkan. elok ko beli mane2 produk takasima. :p

nurdani said...

DENGAN INI SAYA MENGISYTIHARKAN..SAYA SUKA AYEEM! EH SAYA SUKA APA AYEEM BUAT TU!
nak amik yeeee

DUHKON :') said...

ayam :)
ni best ;DD.
bole dishare kahh ?

DUHKON :') said...

minx izin meng-share ;D

Ayeem Jemain said...

@dani haha kontroversi tol lah dia ni. haha.

@duhkon boleh. arghh takutnye dgr nama u. haha

hamzah ian said...

eh??? tuhan maha adil

Ayeem Jemain said...

@hamzah ye saya.

blog & aku said...

hahaha..mmg kene bakar pn..hehehhe..nk amik ae.. =)

Ayeem Jemain said...

@blogaku haha yeah, no hal. mmg dibuat utk berkongsi

mia said...

hi anda balik..

Ayeem Jemain said...

@mia haha, hi kat sini teros. ;p

AyuE SurihanyOt said...

rare...hahaha

Ayeem Jemain said...

@ayue mmg rare haha

cik lya said...

btol..patot dihukum gantong smpi mati huh!

Ayeem Jemain said...

@lya yes! wajib! >: |

Los said...

janganlah kamoo risau hahaha saya sudah pun mengeditnya di html -akubudakseni

Ayeem Jemain said...

@los hee ok ok. tak risau apa pun. :p

EiF@ said...

ayeem2..xsgke ayam pon pandai bakar membakar org ni..ingat bakar ayam je tau..hehe

Ayeem Jemain said...

@eifa haha ayam bakar buat makan je kak *sukahati kak :p*

EiF@ said...

ntah..tetibe je kak ye..huhu~
eifa dh letak benda alah 2 kat page..wat en3 sokong ayeem! jom bunuh! (tetibe semngat plak nk bakar org..haha)

Ayeem Jemain said...

@eifa haha ye, dah tgk. mmg semangat betol eh, mst eifa bakar berkali2 kan? haha

Zulfahmi Abidin said...

bahahaha..lawak gile.sengal ko..tak pasal2 abu bakar ela yang famous.hehehe...


sory..kini fahmie kembali BW seperti biase.hehehe

Ayeem Jemain said...

@fahmi haha tu la. bg dia pemes sikit. sian ia terpinggir. haha

zaL_cdpx said...

ahaks ! sper la kita nk judge org !!
pokok xkn goyang klau xder angin ~

ader r tu dorg xpuas atie...,
yg bt org marah ngan pmbunuh tu sbb cara dia bunuh tu...
mnusia akhir zaman nie kn TAK BERPERIKEMANUSIAAN....
lbh BERPERIKEBINATANGAN jer lbh

Ayeem Jemain said...

@zal hmm wallahua'lam. taktau la. binatang2 ko jgn sebot. grrr.. haha

EykaHamasuba said...

ALAMAK! saye dah terbakar org tu la! Oh, tidak!! cemane ni. habislah saye nanti. haha :P

Ayeem Jemain said...

@eyka ayooo tak tayoo haha. takpe. bakal peguam bunuh peguam leh dimaapkan kot. hahaha

Gayahspears said...

jum2.. sekali dgn rogol..wakakaka

Ayeem Jemain said...

@gayah haha kau sorg la rogol. aku bkn gay. ;D

fairuz said...

hahahaaaa abu bakar elah pun bulih!!

ParkAir said...

Aku anggap gambar tu ayam je lah. Bukak puasa ngan ayam bakar best gak.

AyuCandy said...

Rajin betul buat entry flash camni. Unik! Hehe

Mr.Baiz said...

nice!!!nak share jugak..boleh ke tua rumah?

Mr.Baiz said...

nice!!!nak share jugak..boleh ke tua rumah?

Ayeem Jemain said...

@baiz boleh je. mmg utk dishare :)

husna said...

Kreatif la awak ni ayeem..
saya ada buat entry pasal awak sket..jom g blog